
http://www.letsdoitromania.ro/
O minunata initiativa si campanie a oamenilor simpli, care s-au saturat de mizerie, de incompetenta si pasivitatea statului. Oameni care s-au plictisit asteptand miracole infaptuite prin politici guvernamentale sau compententa profesionala a functionarilor.
In timp ce noi, naivii platitori de taxe suntem agresati de poluare si amenintati de citadele hidoase de beton ce ne sufoca existenta si privelistea, VIP-urile traiesc inconjurate de vegetatia din imensele gradini ce le inconjoara proprietatile.
In timp ce noi, banalii romani, ne petrecem week-urile insorite prin vreo poiana abandonata din apropierea orasului, VIP-urile fac turism cultural sau de shopping prin marile capitale europene.
In timp ce noi, idiotii care am primit cei 7 ani de acasa, ne depozitam resturile menajere in recipiente speciale, in saci sau pubele, VIP-urile le arunca, nonsalant, prin fereastra masinii sau de la inaltimea balconului.
In timp ce noi, ratatii care iesim la iarba verde, ne strangem la final gunoaiele, VIP-urile isi marcheaza teritoriul, lasand in urma campii de ambalaje, resturi de mancare sau chistoace.
ASTA e Romania intretinuta si promovata de o legislatie flasca, o justitie corupta si o administratie incompetenta. VIP-urile, indiferent de natura lor, arivisti superbogati, functionari corupti cu conturi grase, etc. sunt promovati si proliferati prin lipsa masurilor coercitive, prin lipsa realelor politici de mediu, prin inconstienta factorilor de decizie.
Campania LET'S DO IT, ROMANIA! este raspunsul, solutia la problemele traite de fiecare dintre noi: propria implicare pentru demararea, conceperea, supervizarea si finalizarea actiunilor.

Umbrela Verde este o campanie initiata de Tuborg Romania, care urmareste sa schimbe o mentalitate profund gresita a romanilor: "Gestul meu nu conteaza". Este o campanie prin care vrem sa convingem ca, impreuna, trebuie sa pastram Romania curata!
Umbrela Verde este o campanie de responsabilizare fata de mediu, initiata de Tuborg Romania, in vara anului 2007, cu sprijinul Ministerului Mediului.
http://www.umbrelaverde.ro/
Asadar, compania face ceea ce stie cel mai bine: bere de calitate, campanii pentru sustinerea mediului si implicare in proiecte sociale.
Campania ORA PAMANTULUI a inceput in 2007, in Sydney (Australia), cand in 2,2 milioane de case, sedii de companii si institutii s-au stins luminile timp de o ora, ca actiune impotriva schimbarii climei.
Un an mai tarziu campania s-a extins la nivel global, fiind sustinuta de peste 50 de milioane de oameni proveniti din 35 de tari participante. Sydney Harbour Bridge, CN Tower din Toronto, Golden Gate din San Francisco sau Colosseumul din Roma sunt locatii celebre care s-au cufundat in intuneric, ca simbol al acestei campanii de lupta impotriva schimbarilor climatice.
In martie 2009, sute de milioane de oameni si peste 4.000 de orase din 88 de tari au participat la actiune, astfel incat ORA PAMANTULUI - EARTH HOUR a devenit cea mai ampla campanie de mediu din lume.
In acest an, ORA PAMANTULUI va avea loc pe 27 martie, la ora locala 8.30 p.m si se constituie intr-un apel de implicare a tuturor - persoane fizice, juridice si comunitati, in aceasta actiune.
Un apel la responsabilizare si participare pentru viitorul planetei si al omenirii.
http://www.earthhour.org/
Sursa: http://www.earthhour.org/

Granitele “Tarii lui Andrei punct ro” sunt deschise angajatilor Petrom si publicului larg, de la elevi si profesori pana la fundatii si artisti, de la oameni de cultura si jurnalisti pana la politicieni.
http://www.taraluiandrei.ro/